Referencie
Vzdelanie je dôležité, ale ešte dôležitejšie je, či robíme to, čo nás baví a sme šťastní.
Ing. Milan Polča, MBA
Generálny manažér pre zabezpečenie a rozvoj ĽZ, U. S. Steel Košice, s.r.o.
Získané nové zručnosti a skúsenosti počas absolvovania Akadémie koučovania mi pomohli obohatiť môj komunikačný štýl v denno-dennej komunikácii s mojimi kolegami.
Doc. PaedDr. Ing. Zuzana Birknerová, PhD., MBA
Vedúca katedry manažérskej psychológie Fakulta manažmentu, UNIPO
V Akadémii koučovania som získala veľa nových inšpirácií, chuť a elán ich využívať a šíriť ďalej, postupne aplikovať získané poznatky o koučovaní a koučovacom prístupe do vzdelávania a vedy.
Mgr. Mária Dečová, PhD.
Riaditeľka Gymnázia sv. Edity Steinovej, Košice
Uvedomila som si, že celé vedenie kurzu je skupinový koučing, ktorý reflektuje konkrétnu skupinu, jej tempo, potreby, znalosti. Už samotný priebeh kurzu je škola koučingu.
Ing. Vladimír Smolka
Engineering Office Leader - Huisman Sovakia, s.r.o.
„Lektorka byla velmi dobře připravena, flexibilní a nadšená pro věc, což zejména hodnotím jako velmi důležité . Přišel jsem na kurz s cílem naučit se koučovací dovednosti a jak je uplatnit v praxi. Tento cíl byl splněn, i když samozřejmě koučovacích technik je mnohem více, než jsme se mohli za 3 dny naučit. Jako něco navíc beru dovednost vést koučovací rozhovor.
Ing. Janette Horstmann
Personálna manažerka - THORMA Výroba k.s., Fiľakovo
Atmosféra a ľudia, čo sa zišli boli úžasní. Mali sme priestor na sebapoznanie a sebarozvoj, z hľadiska mojich cieľov sme položili „základný kameň“. Získala som väčší prehľad o koučingu, nové nástroje a uistenie sa, že idem správnym smerom. Pri výchove detí a neskôr možno aj vo firme ... nový zmysel života a že ešte nie je nič stratené.
Jana Bubniaková
Vedúca predajne
Obsahová stránka bola pripravená precízne a hlavne jednotlivé časti na seba skvelo nadväzovali. Počas celého kurzu dokázala lektorka udržať moju maximálnu pozornosť. Uvedomenie: Prestanem ľuďom podsúvať svoje vlastné riešenia. Neradiť druhým, riešenie má každý v sebe. Uvedomujem si, že každá cesta koučovacím rozhovorom je iná, že nemusí mať presnú štruktúru, ale tvorí sa a vytvára podľa potrieb koučovaného.
Dan Škovran
Manažer vzdelávania, interný kouč a lektor
Dojmy z Akadémie Koučovania, s ročným odstupom
Najdôležitejší prínos vidím v tom že mi umožnil zažiť a zároveň vyskúšať si koučovanie ako také. Bol pre mňa veľmi silným impulzom k tomu, aby som sa začal venovať koučovaniu naplno, aj za tú cenu, že mi to zo začiatku neprinesie zisk.
Danka Petrufová
Lektorka vzdelávania dospelých
Dojmy z Akadémie Koučovania, s ročným odstupom
Referencie po roku? Je to pre mňa dosť ťažké, lebo sa koučovaniu venujem len málo, resp. ho používam len ako pomocnú techniku, keď pracujem trebárs so študentkou, ktorá má problém s učením, nemá vo veciach systém a pod., tak vtedy zvolím koučovací prístup, ale skutočné koučovacie rozhovory realizujem len veľmi, veľmi zriedkavo.